Trečiadienis, 29 birželio, 2022

Paskutiniai įrašai

Logotipo kūrimo faktai, kurie jus sužavės

Kai svarstote apie naują savo verslo prekės ženklo strategiją, logotipo dizainas yra jūsų kuriamo prioritetų sąrašo viršuje. Daugelis verslo savininkų nepastebi pirmojo žingsnio parduodant prekės ženklą, pradedant logotipo dizainu. Logotipų kūrimas yra salyginai sudėtinga užduotis bet kuriam, tad šiame straipsnyje apžvelgsime, faktus kurių galiami nežinojote.

Dizaineriai

Nuostabu, ką gali padaryti logotipo dizainas, kai reikia po truputį formuoti prekės ženklo asmenybę. Yra žinoma, kad pasirinktiniai logotipų dizainai padeda sukurti prekės ženklo identitetą. Jei pasirenkate abstraktų dizainą, atminkite, kad jūsų rinkodara ir prekės ženklas turėtų palaikyti logotipą, kad nepažįstamoms piktogramoms būtų suteikta reikšmė.

Atminkite, kad prieš pradedant redaguoti dizainą svarbu sukurti savo logotipą ir sulaukti klientų pritarimo. Naudodami aukščiau pateiktą logotipo tyrimą ir idėjas, turėtumėte aiškiai suprasti savo tikslinę rinką ir prekės ženklo atributus, taip pat norimą logotipo stilių ir išdėstymą. Profesionalai jau žino, kaip logotipo elementai gali sustiprinti jūsų prekės ženklo istoriją, todėl jums tereikia paaiškinti, kokiu prekės ženklu norite būti, o visu kitu pasirūpins jūsų dizaineris.

Suderinkite savo logotipo formą su savybėmis, kurias norite parodyti savo prekės ženklui. Vieta, kurioje planuojate įdėti savo logotipą, tiesiogiai paveiks jūsų dizainą.

Logotipų kūrimas

Simboliai yra dar vienas dizaino elementas, kurį galite pridėti prie savo logotipo, kad padėtumėte žmonėms atpažinti jūsų prekės ženklą. Šio tipo logotipas leidžia lengvai atpažinti prekės ženklą, nes jame naudojami du dizaino elementai, kurie kartu reprezentuoja jūsų prekės ženklą (ir, jei reikia, gali būti naudojami atskirai).

Nike logotipas iš pradžių buvo pavadintas juostelės, kuri vėliau tapo žinoma kaip Swoosh, vardu. „Nike“ ikoninis „Swoosh“ logotipas yra ikoniškas, o 1995 m. „Nike“ nusprendė visiškai pašalinti įmonės pavadinimą, palikdama „Swoosh“ kaip vienintelį įmonės logotipo prekės ženklą. Originaliame 1940 m. logotipe buvo įmonės pavadinimas su dviem lygiagrečiomis linijomis, pabrėžiančiomis „šlovės“ elementą. NASA logotipas turėjo tris pagrindinius oficialius dizainus, tačiau versija su stilizuotu tekstu ant raudonos kreivės („Worm“) buvo pašalinta iš oficialaus naudojimo 1992 m.

Vėliau „Twitter“ pasamdė žinomą dizainerį, kad šis perdarytų „McDonald’s“ logotipą. 1977 m. „Apple“ pristatė naują vaivorykštės juostelėmis pažymėtą „Apple“ logotipą, kurį sukūrė grafikos dizaineris Robas Janoffas, netrukus po „Apple II“ (pirmojo pasaulyje asmeninio kompiuterio su spalvotu ekranu) debiutavimo. Grafikos dizaineris Robas Janoffas buvo pasamdytas sukurti naują modernų logotipą, kuris geriau atspindėtų Jobso „Apple“ viziją.​​​ Grafikos dizainerei Irinai Blok ir jos komandai buvo pavesta sukurti lengvai atpažįstamą roboto logotipą.

1983 metai

1983 m. apdovanojimus pelnęs dizaineris sukūrė AT&T logotipą, kuris liko nepakitęs iki 2005 m. 1948 m. Walt Disney sukūrė traukinio logotipą ir plakatą „Žaislai mažiems vaikams“. 1961 m. Paulas Randas sukūrė ikoninį United Parcel Service (UPS) logotipą.

1972 metų IBM logotipas, sukurtas legendinio prekės ženklo dizainerio Paulo Rando, nepasikeitė iki šių dienų. Paul Rand sukūrė garsiąją mėlyną raidę ant geltono ovalo dar XX amžiuje, o nuo tada logotipas yra populiarus IKEA logotipas.

18 ir 19 amžių logotipai buvo sudėtingų formų su įmantriu dizainu. „Futuristiniai“ šriftai, tokie kaip „Frigidaire“ logotipe, buvo plačiai naudojami reklamoje ir prekės ženklų dizaine šeštajame dešimtmetyje. 1440 m. Johannesas Gutenbergas išrado spausdinimo mašiną, kuri padėjo pagrindą šiuolaikiniam logotipų dizainui, išlaikant vintažinę craft alaus logotipų estetiką.

Kodėl reikai logotipo kiekvienai įmonei?

Kadangi logotipo dizainas yra svarbus prekės ženklo elementas, tampa svarbu žinoti faktus apie logotipo dizainą ir žinomus logotipus. Galiausiai logotipo dizainas yra grafinis prekės ženklo ir visų profesinių aspektų atvaizdavimas, palaikantis organizacijos vertybes. Logotipo dizainas yra prekės ženklo ir rinkodaros įrankis, kuris gali būti naudojamas identifikuoti verslą. Grafinis dizainas, pavyzdžiui, profesionalus logotipo dizainas, interneto dizainas, socialinės žiniasklaidos puslapių išdėstymas, dizainas ir priegloba yra būtini efektyviam verslo prekės ženklo kūrimui.

Užuot patys sprendę sudėtingą grafinio dizaino pasaulį, visada galite pasamdyti laisvai samdomą dizainerį, kuris sukurtų jums logotipą. Jei užsiimate verslu ir norite gauti savo logotipą, geriausias pasirinkimas yra surengti grafinio dizaino konkursą.

Logotipo kūrimas internetu

Jei vis tiek norite išbandyti šį metodą, rekomenduojame išbandyti ir internetinį logotipų gamintoją, nes jų kaina gali būti labai panaši, tačiau logotipų kūrėjas suteikia daugiau lankstumo kuriant dizainą. Užuot naudoję šablonus, šie įrankiai leidžia kurti dizainus naudojant intuityvesnę ir pažangesnę dizaino platformą. Pasirinktiniai šriftai dažnai patiria papildomų išlaidų dirbant su dizaineriu kuriant savo logotipą.

Kai kuriuos klientus domina tik techniniai logotipo kūrimo aspektai. Kai kuriems klientams patinka idėjos, jiems svarbu, kad logotipe būtų kažkas. Ant kažko turėdami savo logotipą užtikrinate, kad jis pateisins jūsų prekės ženklo pažadą ir kad klientai gali pasitikėti.

Populiariausi logotipai

Šiandien logotipų dizaineriai pasirinko 4 kvadrantų išdėstymą ir naudoja jį daugybe kūrybiškų būdų, kad pavaizduotų įvairius verslo aspektus. Pepsi praleido daug l milijonų dolerių perkurdamas savo Pepsi logotipą iš reklaminių skydų, automobilių apdangalų ir kitų reklaminių kampanijų. „Pepsi“ pasamdė dizainerius ir išleido apie 1 mln. „Pepsi“ pasamdė dizainerius ir paprašė sukurti logotipą pagal aukso pjūvio proporcijas, kurios laikomos harmoningiausiomis ir maloniausiomis žmogaus akiai.

 Pabaigai

1920 metais BP darbuotojas A.R. Sandersas sukūrė pirmąjį BP logotipą, kurį laimėjo įmonės konkurse. 1953 m. „Playboy“ įkūrėjas Hugh Hefneris kreipėsi į laisvai samdomą dizainerį Artą Paulą, kad šis sukurtų m logotipą naujam žurnalui, kuris išlieka nepakitęs iki šiol. Pripažintas Johnson & Johnson žodinis logotipas pirmą kartą buvo panaudotas 1887 m.

Latest Posts